Страница 1 из 2
Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
22 янв 2017, 22:11
kolizey
Езжу на стартоне уже год, но хочу купить другой вел так как этого уже не хватает. . Но не могу определится с карбоновой рамой или алюминиевой лучше? Всем не равнодушным СПАСИБО!
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
22 янв 2017, 22:23
Genesis
Для мене не зрозуміле запитання.
Якби Ви запитували, яку саме раму придбати, або обладнання яких фірм???
Тому що тут одна відповідь - дозволяє бюджет купуйте КАРБОН
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
22 янв 2017, 22:27
kolizey
Genesis писал(а):Для мене не зрозуміле запитання.
Якби Ви запитували, яку саме раму придбати, або обладнання яких фірм???
Тому що тут одна відповідь - дозволяє бюджет купуйте КАРБОН
Я как думаю: с чего начинается вел - как для меня с рамы и колес, а все остальное дополняет его до нужного уровня. Спасибо!
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 01:21
Fenix
А моё мнение что хорошая алюминиевая рама ни чем не хуже "китайского карбона".
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 09:34
kolizey
Fenix писал(а):А моё мнение что хорошая алюминиевая рама ни чем не хуже "китайского карбона".
Спасибо.
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 10:02
rom
kolizey писал(а):Езжу на стартоне уже год, но хочу купить другой вел так как этого уже не хватает. . Но не могу определится с карбоновой рамой или алюминиевой лучше? Всем не равнодушным СПАСИБО!
Подивися на чому народ катає і зроби висновки . Ти не написав саме основне - для чого тобі велосипед , як збираєшся його використовувати , що ти хочеш покращити - комфорт , спортивні досягнення , почуття власної важності ? Можливо тобі нічого не треба міняти . І краще тобі може бути з тою рамою яка тобі "припаде до душі" , відповідно до ідеалу , що утвориться в твоїх думках . А по металу - є ще алю з карбоперами . Нормальний карбон зараз можна взяти , починаючи з 450 , карбоалю - десь з 350 , алю з 250 (по крайній мірі , я можу зробити пропозиції в цих межах) . Чим менша ціна , тим довше будеш шукати і часто це фактор удачі .
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 10:37
kolizey
rom. Те що стартона не вистачає, це уже факт. Мені подобається їздити на далекі відстані. Як в подальшому для мотивації можливо бревета. Вел з запасом вожливостей, підбираю необхідну раму, а також обвіс не нище шимано-105. Не люблю часто техніку міняти, крім особливих випадків.
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 11:03
Genesis
kolizey писал(а):rom. Те що стартона не вистачає, це уже факт. Мені подобається їздити на далекі відстані. Як в подальшому для мотивації можливо бревета. Вел з запасом вожливостей, підбираю необхідну раму, а також обвіс не нище шимано-105. Не люблю часто техніку міняти, крім особливих випадків.
Якщо хочеться сидіти комфортніше - рекомендую рами з вищими стаканами. Але то все справа звички!
Для бреветів підходять ендуренс байки - туди можна без проблем втиснути покришки товщиною до 30мм. А це великий плюс.
Але впринципі хороша шосейна рама буде забезпечувати всього по чуть - хорошу жосткість, непогане поглинання вібрацій, надійну керованість.
Знову ж таки - бюджет
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 12:18
rom
kolizey писал(а):rom. Те що стартона не вистачає, це уже факт. Мені подобається їздити на далекі відстані. Як в подальшому для мотивації можливо бревета. Вел з запасом вожливостей, підбираю необхідну раму, а також обвіс не нище шимано-105. Не люблю часто техніку міняти, крім особливих випадків.
Ну тоді - кабо-алю , карбон , титан ,топова сталь , та , бажано з ненизьким стаканом і бажано нетопові , рами рівня ендуранс , гран турізмо , рубе , можливо сх , гревел . Тобто більшість пропозицій на ринку .
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 12:24
kolizey
Мені до душі більше лежать шосери, але згоден з вами що грязові зазори малуваті, а наші українські шляхи желают кращого. У мене на стартоні стоять 28 шини, ну більш менш можно їздити. Я даже ьне можу представити можливість їздити на 23 розмірі.
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 12:52
pere4nik
Отьездил относительно на многом начинал со старта потом спецзаказ потом алюминиевый ридли потом карбоновый трек мадон... Сейчас перевел на трек домейн. Для меня лично идеальный вариант. Ехать приятно. Грязевые зазоры хорошие. Система гашения вибраций тоже радует. Если надо притопить мне на мои ноги хватает. Для наших дорог самое то.
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 13:03
kolizey
pere4nik писал(а):Отьездил относительно на многом начинал со старта потом спецзаказ потом алюминиевый ридли потом карбоновый трек мадон... Сейчас перевел на трек домейн. Для меня лично идеальный вариант. Ехать приятно. Грязевые зазоры хорошие. Система гашения вибраций тоже радует. Если надо притопить мне на мои ноги хватает. Для наших дорог самое то.
Классная лошадка. В веломагазин заезжал, не оправдано дорогие карбоны, но у нас доллар не дешевый. Здесь, предложений море, но останавливает тот факт, что все где-то далековато, ведь нужно проверить-прокатится. А так "кота в мешке" пересылками, а вдруг не подойдет?
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 13:18
pere4nik
Ну тут уже все на доверии. Приблизительно можно подобрать ростовку. Про магазины наверно можно забыть. Неоправданно большие накрутки в магазинах. Есть много мест где можно прикупить) пелотон в том числе). Есть таблицы для роста. И определения роствки рамы все равно какой бы велик не взять все равно что то придется подбирать под себя. То ли вынос то ли седло то ли высоту седла и так далее.
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 13:24
VicTorp
pere4nik писал(а):Неоправданно большие накрутки в магазинах.
улыбнуло...
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 13:25
kolizey
pere4nik писал(а):Ну тут уже все на доверии. Приблизительно можно подобрать ростовку. Про магазины наверно можно забыть. Неоправданно большие накрутки в магазинах. Есть много мест где можно прикупить) пелотон в том числе). Есть таблицы для роста. И определения роствки рамы все равно какой бы велик не взять все равно что то придется подбирать под себя. То ли вынос то ли седло то ли высоту седла и так далее.
Все на доверии - согласен, но продавцы максимально себя подстраховывают и нет ни какой гарантии, что через неделю не переломится, та как они не понятно где их берут, кроме случаев когда продают реальные катальцы - они по проще, можно и договорится. Ищу таких.
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 13:38
pere4nik
VicTorp писал(а):pere4nik писал(а):Неоправданно большие накрутки в магазинах.
улыбнуло...
Меня тоже улыбает расходники в наших магазинах в 50% дороже чем заказать с вигла или чейна .парадокс ))) про вельчики с тирасполи и Молдовы наверно надо молчать)
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 14:34
project
VicTorp писал(а):pere4nik писал(а):Неоправданно большие накрутки в магазинах.
улыбнуло...
Действительно,плакать хочется.Например система дюрейс 9000 стоит в полтора раза дороже,чем "на руках".
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 14:38
project
kolizey писал(а):Все на доверии - согласен, но продавцы максимально себя подстраховывают и нет ни какой гарантии, что через неделю не переломится, та как они не понятно где их берут, кроме случаев когда продают реальные катальцы - они по проще, можно и договорится. Ищу таких.
У реальных катальцев и износ реальный,в основном "в хвост и гриву".Здесь много велосипедов в состоянии новый или как новый.Именно такой и взял,за что огромное спасибо форуму и продавцу.Рама-карбон,другие даже не рассматривал.
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 15:15
пилигримм
Если не любитель часто менять,тогда карбон,но хороший карбон. И на счёт не бренд,это Вы зря.Бренды рассматривайте в первую очередь.
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 17:24
kolizey
пилигримм писал(а):Если не любитель часто менять,тогда карбон,но хороший карбон. И на счёт не бренд,это Вы зря.Бренды рассматривайте в первую очередь.
Если брендовые, страны-производитель или фирмы-марки?
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 17:29
kolizey
project писал(а):kolizey писал(а):Все на доверии - согласен, но продавцы максимально себя подстраховывают и нет ни какой гарантии, что через неделю не переломится, та как они не понятно где их берут, кроме случаев когда продают реальные катальцы - они по проще, можно и договорится. Ищу таких.
У реальных катальцев и износ реальный,в основном "в хвост и гриву".Здесь много велосипедов в состоянии новый или как новый.Именно такой и взял,за что огромное спасибо форуму и продавцу.Рама-карбон,другие даже не рассматривал.
Согласен, что вел тоже может быть "загнанный" как лошадка. Может вы и правы, просто как на меня хотелось каких-то гарантий, деньги настоящие, а вел взял-значит и проблемы твои. Возможно на таких торгашей-продавцов попадал.
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 17:36
rom
kolizey писал(а):Мені до душі більше лежать шосери, але згоден з вами що грязові зазори малуваті, а наші українські шляхи желают кращого. У мене на стартоні стоять 28 шини, ну більш менш можно їздити. Я даже не можу представити можливість їздити на 23 розмірі.
В принципі треба провіряти , рами класу ендуренс мають широкі зазори (на 28-30) , та і в основну масу 28 має зайти . Є ще 25 покришки , вони майже всюду залізуть . Комфорт пересування залежить не тільки від діаметру , але і моделі покришки . А різні рами можна в друзів спробувати . Або є продавці з вибором кількох велосипедів , приїхав , подивився , покатався , забрав . В межах України затрати рівня затрат на пересилку . А гарантією може бути адекватний провірений продавець , який може краще від тебе розбиратися в темі , і саме основне , нічого від тебе не скрити .
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 18:11
kolizey
rom писал(а):kolizey писал(а):Мені до душі більше лежать шосери, але згоден з вами що грязові зазори малуваті, а наші українські шляхи желают кращого. У мене на стартоні стоять 28 шини, ну більш менш можно їздити. Я даже не можу представити можливість їздити на 23 розмірі.
В принципі треба провіряти , рами класу ендуренс мають широкі зазори (на 28-30) , та і в основну масу 28 має зайти . Є ще 25 покришки , вони майже всюду залізуть . Комфорт пересування залежить не тільки від діаметру , але і моделі покришки . А різні рами можна в друзів спробувати . Або є продавці з вибором кількох велосипедів , приїхав , подивився , покатався , забрав . В межах України затрати рівня затрат на пересилку . А гарантією може бути адекватний провірений продавець , який може краще від тебе розбиратися в темі , і саме основне , нічого від тебе не скрити .
Можливо підскажите хто в Україні так працює і до кого можно звернутися, так як я не маю достатніх знань в нових шосерах.
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 20:42
rom
Що в тебе означає новий ? Якщо упакований з паперами - це велика рідкість . Переважно це "неліквіди" з магазинів , проїхано пару км , але часто мають сліди неакуратного поводження . Іноді новим можуть назвати велосиппед , що вже кілька сот проїхав , але блистить . Мені чомусь здається , що тебе і останній варіант мав би задовільнити .
Re: Смена "лошадки" Карбон или алюминий?
Добавлено:
23 янв 2017, 22:25
kolizey
б.у. в хорошому стані, так як купувати новий, то я ще не на тому рівні.