Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Учимся ездить длинные и сверхдлинные дистанции

Модераторы: Borisovich:), serhiypopoff, Velomax

Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение serhiypopoff » 20 ноя 2009, 23:19

Особенности езды на длинные дистанции. Владимир Семёнов - http://shosser.ru/articles/50-osobennos ... r-semyonov
Клуб веломарафонцев, Архангельск-Свердловск http://www.magistral8.ru/index.php/2009-03-07-14-34-38
Аватара пользователя
serhiypopoff
гонец-пахарь
гонец-пахарь
 
Сообщения: 557
Зарегистрирован: 03 ноя 2009, 14:08
Откуда: с. Буківцьово
Заслуженная репутация: 5
Повысить репутацию serhiypopoffПонизить репутацию serhiypopoff

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение Fint » 20 ноя 2009, 23:56

Спасибі за підфорум, давно пора було тут відкрити :-):
А в присутності топікстартера іншим рипатись уже було не з руки - становище зобов'язує.
Проханні, викласти перелік усіх можливих у 2010 році бреветах в Україні.
Fint
100
100
 
Сообщения: 517
Зарегистрирован: 27 окт 2009, 13:52
Откуда: Київ, Троєщина
Заслуженная репутация: 0
Повысить репутацию FintПонизить репутацию Fint

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение serhiypopoff » 21 ноя 2009, 00:09

Fint писал(а):Спасибі за підфорум, давно пора було тут відкрити :-):
А в присутності топікстартера іншим рипатись уже було не з руки - становище зобов'язує.
Проханні, викласти перелік усіх можливих у 2010 році бреветах в Україні.


Можливо прийняти участь у веломарафоні "22 июня веломарафон 300 км (Днепр-Павлоград-Запорожье-Днепр)" - Информация про бреветы на Украине

Також, ймовірно, я проведу в друге неофіційно бревет "Карпати-Поділля - 1200К". Для цього відповідно проїду всі заліки від 100 до 600К. Якщо буде час хотілося б зробити залік і на 800К...
Аватара пользователя
serhiypopoff
гонец-пахарь
гонец-пахарь
 
Сообщения: 557
Зарегистрирован: 03 ноя 2009, 14:08
Откуда: с. Буківцьово
Заслуженная репутация: 5
Повысить репутацию serhiypopoffПонизить репутацию serhiypopoff

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение Petake » 21 ноя 2009, 21:56

Сергєй а смисл в 800км заїзді ?
я наприклад неїхав не 400 не 600 але проїхав 1100 так получилось шо не 1200 але то таке ше 4 години покрутити по гарному асфальту.
нащот як їхати марафон можу тіки поділитись своїм опитом , якого пока мало.
перед стартом я собі запланував їхати в легкому темпі пульс в районі 110-135 уд\хв от і все . хотя на перевалі від н воріт до 165уд\хв пульс піднімався .
по даним силкам дуже багато написано , но почитати корисно .
Аватара пользователя
Petake
100
100
 
Сообщения: 225
Зарегистрирован: 02 ноя 2009, 19:35
Заслуженная репутация: 0
Повысить репутацию PetakeПонизить репутацию Petake

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение Fint » 21 ноя 2009, 23:19

Таке питаннячко - педалі крутити усі вміють, кожен по різному :-):
А от як з контрольними пунктами (щоб не проклацати, особливо коли втомлений),
як з перепочинком в дорозі, якщо більше доби їхати - тут я повний чайник,
в тому що стосується бреветів. Бо як їдеш сам по собі, то КП пропустити не можеш, бо немає.
І додаткові витрати часу на пошуки нічлігу особливо не колишуть - а на бреветі уже жаба душить.
Хто що скаже???
Fint
100
100
 
Сообщения: 517
Зарегистрирован: 27 окт 2009, 13:52
Откуда: Київ, Троєщина
Заслуженная репутация: 0
Повысить репутацию FintПонизить репутацию Fint

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение Petake » 22 ноя 2009, 00:37

Fint писал(а):Таке питаннячко - педалі крутити усі вміють, кожен по різному :-):
А от як з контрольними пунктами (щоб не проклацати, особливо коли втомлений),
як з перепочинком в дорозі, якщо більше доби їхати - тут я повний чайник,
в тому що стосується бреветів.
Бо як їдеш сам по собі, то КП пропустити не можеш, бо немає.
І додаткові витрати часу на пошуки нічлігу особливо не колишуть
це малось на увазі заїзд на 100-300км ?
- а на бреветі уже жаба душить.
Хто що скаже???

я думаю коли організований брєвєт то КП поїсти і перепочити будуть заплановані.
якшо це брєвєт тренувальний одиночний то спати краще вночі , я так рахую всетаки режим , а на сон я нетратився спав в капличках на зах україні в кожному селі місті є такі як правило відчинені , але є винятки це нові збудовані каплички , але 99% шо відкрито . в першу ніч так і ночувалось село Тершів біля Самбіра , друга була більш екстримальна у недобудованому будинку з бруса , на досках спати тепло ну і літо всетаки .
а харчувався по різному і в магазинах соки вафлі і кафе і навіть в м Турка просто у незнайомих людей пригостили мене гарною їжею предложені гроші за харчування брати нехотіли .
ось такот їхалось без досвіду і без наставників , перший раз . АВАНТЮРА свого рода. но як КЛАСНО. :co_ol:
Аватара пользователя
Petake
100
100
 
Сообщения: 225
Зарегистрирован: 02 ноя 2009, 19:35
Заслуженная репутация: 0
Повысить репутацию PetakeПонизить репутацию Petake

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение Fint » 22 ноя 2009, 00:59

Таки питання - є в кого конкретні легенди бреветів щоб викласти на форумі, і оцінити наскільки важко/легко проскочити КП. Те ж саме з нічлігом - що треба тягнути на собі в рюкзаку??
Щоб і зайвої ваги не було, і щоб вистачило - конкретні приклади.
Оптимізація рулить :-):
Fint
100
100
 
Сообщения: 517
Зарегистрирован: 27 окт 2009, 13:52
Откуда: Київ, Троєщина
Заслуженная репутация: 0
Повысить репутацию FintПонизить репутацию Fint

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение serhiypopoff » 22 ноя 2009, 21:03

Fint писал(а): Те ж саме з нічлігом - що треба тягнути на собі в рюкзаку??
Щоб і зайвої ваги не було, і щоб вистачило - конкретні приклади.
Оптимізація рулить :-):


В рекзаку треба мати мінімум ремкомплект: запасні камери, покришки, з"йомник касети, спиці, головки на спиці, аптечку для камер; форма: куртка від дощу, запасна форма, термік для ночної їзди; їжа: невеликий запас на один перекус; гроши; паспорт; запасні елементи живлення для освітлювання в ночі та велокомпьютера, добре мати фару на голову з резінкою ремінем.

Необов"язково: каремат, фотоаппарат та інші тяжкі речі
Аватара пользователя
serhiypopoff
гонец-пахарь
гонец-пахарь
 
Сообщения: 557
Зарегистрирован: 03 ноя 2009, 14:08
Откуда: с. Буківцьово
Заслуженная репутация: 5
Повысить репутацию serhiypopoffПонизить репутацию serhiypopoff

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение serhiypopoff » 22 ноя 2009, 21:11

Fint писал(а):Таке питаннячко - педалі крутити усі вміють, кожен по різному :-):
А от як з контрольними пунктами (щоб не проклацати, особливо коли втомлений),
як з перепочинком в дорозі, якщо більше доби їхати - тут я повний чайник,
в тому що стосується бреветів. Бо як їдеш сам по собі, то КП пропустити не можеш, бо немає.
І додаткові витрати часу на пошуки нічлігу особливо не колишуть - а на бреветі уже жаба душить.
Хто що скаже???


Пропустити контрольний пункт на бреветі, це означає, що бревет Вам не зараховується. Просто не буде відмітки в маршрутному листі.

Розраховую на той випадок, коли ще до готелю далеко, а спати дуже хочется. Можна зупинитись на території придорожних кафе. Тепер їх набудували - тьма. Тут і навеси є, широкі лавиці, столи короче є де поспати. Звичайно, що опісля 2-3-ї години ночі вони вже не працюють, їх приміщеня закриті. Трапляється наружні розетки де можна подзарядити мобілку або GPS.
Аватара пользователя
serhiypopoff
гонец-пахарь
гонец-пахарь
 
Сообщения: 557
Зарегистрирован: 03 ноя 2009, 14:08
Откуда: с. Буківцьово
Заслуженная репутация: 5
Повысить репутацию serhiypopoffПонизить репутацию serhiypopoff

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение serhiypopoff » 22 ноя 2009, 21:34

Petake писал(а):Сергєй а смисл в 800км заїзді ?
я наприклад неїхав не 400 не 600 але проїхав 1100 так получилось шо не 1200 але то таке ше 4 години покрутити по гарному асфальту.
нащот як їхати марафон можу тіки поділитись своїм опитом , якого пока мало.
перед стартом я собі запланував їхати в легкому темпі пульс в районі 110-135 уд\хв от і все . хотя на перевалі від н воріт до 165уд\хв пульс піднімався .
по даним силкам дуже багато написано , но почитати корисно .


Є смисл їхати тому, що ситуація на дорогах міняється з року в рік. Зробивши 100-200-300-400-600 і 800К ми навчаємося. Коли приходитиь час робити 1200 К ми вже є готові (териоретично та практично) і легко справляємося з дистанцією. Друге питання кому це потрібно? Навіщо ці заліки? Зрозуміло, що тут "пахне авантюрою".

Як їхати марафон. Для кожного є свій ритм. Його не важко встановити, для цього ми маємо зробити необхидні заліки від 100 до 800 К. Як на мене, середня швидкісь бревету 1200 К на Західній Україні визначилась в межах 20 км.год. Справа в якості доріг та профілю траси. Наприклад, бревет "Карпати-Поділля-2009 1200 К" в основному проходить по бічним дорогам поганої якості асфальту, подекуди він взагілі відсутній - є щебень. По друге, профіль є гірським, по дистанції набирається 9 км під"йомів у сумі.
Аватара пользователя
serhiypopoff
гонец-пахарь
гонец-пахарь
 
Сообщения: 557
Зарегистрирован: 03 ноя 2009, 14:08
Откуда: с. Буківцьово
Заслуженная репутация: 5
Повысить репутацию serhiypopoffПонизить репутацию serhiypopoff

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение serhiypopoff » 22 ноя 2009, 21:39

Vadim Bus писал(а):В 97 році катав Київ - Одеса (один) грязного часу 22 години, з собою багажник кастрюлькі, спальник, фотоапарт (надалі були плани проїхати Молдову і Карпати аде модаваны хтіли посадити за грати за порушення режиму комендатськоъ години, молдова тоді була окупована москалями під час війни) . В Умані навіть поспав 1.5-2 години. До умані середня швидкість була 27. потім не більше як 23-24 .. До поїздки були два випробування Київ-Рівне (з дощем в Житомирі в найкращих традиціях)


Цікаво, все це виглядає як багатоденний туристичний пробіг. Я теж катаю такі починиючи з 1995 року. Але вмене набагато більше речей.
Вложения
Popov S Husny-Roztoka mt pass 1996_08_04 sm.jpg
Сергій Попов Перевал Перехрестя-Гусний, 900 м.ну.м. По Західній Україні, кільца 1500-1900 К
Аватара пользователя
serhiypopoff
гонец-пахарь
гонец-пахарь
 
Сообщения: 557
Зарегистрирован: 03 ноя 2009, 14:08
Откуда: с. Буківцьово
Заслуженная репутация: 5
Повысить репутацию serhiypopoffПонизить репутацию serhiypopoff

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение Fint » 22 ноя 2009, 23:50

serhiypopoff писал(а):Пропустити контрольний пункт на бреветі, це означає, що бревет Вам не зараховується. Просто не буде відмітки в маршрутному листі.
Ну це як двічи два, але як не проїхати, наскільки чітко вказують КП в реалі, та прописують в легендах. Коли їдеш сам, про такі речі навіть не думаєш - проїхав дистанцію і досить.
А от на організованому бреветі - до зарізу потрібно чітко реєструватись, знову ж таки, без зайвих витрат часу.
Тому такі навички потрібні, а їх немає. :-(
Fint
100
100
 
Сообщения: 517
Зарегистрирован: 27 окт 2009, 13:52
Откуда: Київ, Троєщина
Заслуженная репутация: 0
Повысить репутацию FintПонизить репутацию Fint

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение Petake » 23 ноя 2009, 18:48

Vadim bus
я соглашусь шо швидкість куда цікавіша за повільний темп , але можливо і соглашусь з точки зору науки і медицини шо до серцевого мязу , але цього року проїхавши перший можна сказать 61 часовий марафон я непотіряв ні в швидкості ні в масі і як працював на високих пульсах так і працюю. можливо один раз на рік нешкодить.
на 2010й повторю тільки по гарних дорогах.
Аватара пользователя
Petake
100
100
 
Сообщения: 225
Зарегистрирован: 02 ноя 2009, 19:35
Заслуженная репутация: 0
Повысить репутацию PetakeПонизить репутацию Petake

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение mark » 24 ноя 2009, 18:05

Vadim Bus писал(а): Веломарафони мені дуже цікаві, і я знаю напевне шо міг би непогано проїхати .. АЛЕ, ця підготовка виснажить швідкісні можливісті, і ще більше відбере у ресурсів серцевого мязу працювати в діапазоні 170-180 уд.на хвилину. А швидкість мені на сьогодня цікавіша.

"Так к красивым или умным" ? ;)
Швидкость - это для спринта, много ли у нас спринт-ориентированных заездов?

У нас тут возникла дискуссия - выезжать рано утром или всё же вечером, как рекомендует "Парижский клуб" ?
Думаю для неофициала 300км нужно всё-таки с утра, а вот 400 по-любому вечером, главное чтобы дорога была какая-нибудь не нагруженная траффиком "освобождения киева".
Аватара пользователя
mark
100
100
 
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 28 окт 2009, 06:55
Заслуженная репутация: 0
Повысить репутацию markПонизить репутацию mark

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение Gotty » 25 ноя 2009, 07:55

Хорошую и нужную тему вы тут подняли ребята, предлагаю всем заинтересованным собраться на Skype - конференцию на которой более мобильно , аргументированно и чётко сможем обсудить данную тему. Думаю Сергей Попов не откажет нам выступить в роли докладчика и ответить на вопросы ребят, как более опытный в данном вопросе.
Аватара пользователя
Gotty
гонец-пахарь
гонец-пахарь
 
Сообщения: 802
Зарегистрирован: 25 окт 2009, 15:19
Откуда: ВелоБар
Заслуженная репутация: 5
Повысить репутацию GottyПонизить репутацию Gotty

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение Petake » 26 ноя 2009, 21:27

можливо скайп новий та мобільний звязок але мені краще форума нема нічо тут можна подумать як виложити інфо,і перечитати з часом . а через скайп буде чотко перед самим марафоном собратись учасникам і домовитись.
Аватара пользователя
Petake
100
100
 
Сообщения: 225
Зарегистрирован: 02 ноя 2009, 19:35
Заслуженная репутация: 0
Повысить репутацию PetakeПонизить репутацию Petake

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение serhiypopoff » 26 ноя 2009, 22:21

Vadim Bus писал(а):
Моя мета був не похід,а виїхати із доби. Я в той час не уявляв шо можна наміняти двісті баксів по 10 грн і іхати з плеєром хоч на Крим. Тому взяв тількі те що дозволяє їхати шосейну гонку на велику відстань (мінімум).. Веломарафони мені дуже цікаві, і я знаю напевне шо міг би непогано проїхати .. АЛЕ, ця підготовка виснажить швідкісні можливісті, і ще більше відбере у ресурсів серцевого мязу працювати в діапазоні 170-180 уд.на хвилину. А швидкість мені на сьогодня цікавіша.


Ехал по правилам Парижского клуба все зачеты перед 1200К. Кроме этого ехал и большое велотуристическое кольцо (больше 1000 К) на тяжелом велосипеде со шмотками в полном автономном режиме, где средняя скорость меньше 20 км.ч. Более этого, в середине этой поездки прошел тяжелейший козацкий лагерь (Дністрянська січ-Бакота 2009) со всеми экстримами и сложными физическими испытаниями не на велосипеде.

Как для кого, но для меня нынишний год самый лучший по скорости оказался. И в спринте и в разделке, парной гонке я прибавил. Для меня веломарафон это тренировочный сбор велосипедиста - шоссейника перед ответственной шоссейной гонкой. Нельзя ехать все гонки, а нужно готовиться и ехать 1-2 ответственные, все-Украинского масштаба.

Нагружайте себя до отказа - и человеческий организм откроет Вам новые горизонты.
Вложения
Popov S. Dnistrianska sich Bakota 2009_05_03-11.jpg
Сепргоей Попов, отработка элементов индивидуальной защиты. Весняний табір характерного козацтва "Дністрянська січ-Бакота 2009"
Аватара пользователя
serhiypopoff
гонец-пахарь
гонец-пахарь
 
Сообщения: 557
Зарегистрирован: 03 ноя 2009, 14:08
Откуда: с. Буківцьово
Заслуженная репутация: 5
Повысить репутацию serhiypopoffПонизить репутацию serhiypopoff

Re: Учимся ездить веломарафон, изучаем опыт

Сообщение serhiypopoff » 07 фев 2010, 09:21

Приглашаю почитать, ознакомиться, осмыслить блог Алексея Болдырева - Бреветы в соседних странах: Россия
Аватара пользователя
serhiypopoff
гонец-пахарь
гонец-пахарь
 
Сообщения: 557
Зарегистрирован: 03 ноя 2009, 14:08
Откуда: с. Буківцьово
Заслуженная репутация: 5
Повысить репутацию serhiypopoffПонизить репутацию serhiypopoff


Вернуться в Рандоннерское движение в Украине

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

  • Наши партнёры