Модераторы: Borisovich:), serhiypopoff, Velomax
Спонсор | ||||
|
|
|||
Fint писал(а):Спасибі за підфорум, давно пора було тут відкрити
А в присутності топікстартера іншим рипатись уже було не з руки - становище зобов'язує.
Проханні, викласти перелік усіх можливих у 2010 році бреветах в Україні.
Спонсор | ||||
|
|
|||
Fint писал(а):Таке питаннячко - педалі крутити усі вміють, кожен по різному
А от як з контрольними пунктами (щоб не проклацати, особливо коли втомлений),
як з перепочинком в дорозі, якщо більше доби їхати - тут я повний чайник,
в тому що стосується бреветів.
Бо як їдеш сам по собі, то КП пропустити не можеш, бо немає.
І додаткові витрати часу на пошуки нічлігу особливо не колишуть
це малось на увазі заїзд на 100-300км ?
- а на бреветі уже жаба душить.
Хто що скаже???
Fint писал(а): Те ж саме з нічлігом - що треба тягнути на собі в рюкзаку??
Щоб і зайвої ваги не було, і щоб вистачило - конкретні приклади.
Оптимізація рулить
Fint писал(а):Таке питаннячко - педалі крутити усі вміють, кожен по різному
А от як з контрольними пунктами (щоб не проклацати, особливо коли втомлений),
як з перепочинком в дорозі, якщо більше доби їхати - тут я повний чайник,
в тому що стосується бреветів. Бо як їдеш сам по собі, то КП пропустити не можеш, бо немає.
І додаткові витрати часу на пошуки нічлігу особливо не колишуть - а на бреветі уже жаба душить.
Хто що скаже???
Petake писал(а):Сергєй а смисл в 800км заїзді ?
я наприклад неїхав не 400 не 600 але проїхав 1100 так получилось шо не 1200 але то таке ше 4 години покрутити по гарному асфальту.
нащот як їхати марафон можу тіки поділитись своїм опитом , якого пока мало.
перед стартом я собі запланував їхати в легкому темпі пульс в районі 110-135 уд\хв от і все . хотя на перевалі від н воріт до 165уд\хв пульс піднімався .
по даним силкам дуже багато написано , но почитати корисно .
Vadim Bus писал(а):В 97 році катав Київ - Одеса (один) грязного часу 22 години, з собою багажник кастрюлькі, спальник, фотоапарт (надалі були плани проїхати Молдову і Карпати аде модаваны хтіли посадити за грати за порушення режиму комендатськоъ години, молдова тоді була окупована москалями під час війни) . В Умані навіть поспав 1.5-2 години. До умані середня швидкість була 27. потім не більше як 23-24 .. До поїздки були два випробування Київ-Рівне (з дощем в Житомирі в найкращих традиціях)
Ну це як двічи два, але як не проїхати, наскільки чітко вказують КП в реалі, та прописують в легендах. Коли їдеш сам, про такі речі навіть не думаєш - проїхав дистанцію і досить.serhiypopoff писал(а):Пропустити контрольний пункт на бреветі, це означає, що бревет Вам не зараховується. Просто не буде відмітки в маршрутному листі.
Vadim Bus писал(а): Веломарафони мені дуже цікаві, і я знаю напевне шо міг би непогано проїхати .. АЛЕ, ця підготовка виснажить швідкісні можливісті, і ще більше відбере у ресурсів серцевого мязу працювати в діапазоні 170-180 уд.на хвилину. А швидкість мені на сьогодня цікавіша.
Vadim Bus писал(а):
Моя мета був не похід,а виїхати із доби. Я в той час не уявляв шо можна наміняти двісті баксів по 10 грн і іхати з плеєром хоч на Крим. Тому взяв тількі те що дозволяє їхати шосейну гонку на велику відстань (мінімум).. Веломарафони мені дуже цікаві, і я знаю напевне шо міг би непогано проїхати .. АЛЕ, ця підготовка виснажить швідкісні можливісті, і ще більше відбере у ресурсів серцевого мязу працювати в діапазоні 170-180 уд.на хвилину. А швидкість мені на сьогодня цікавіша.
Вернуться в Рандоннерское движение в Украине
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1