Страница 1 из 1

8.05.2010 (R) Київ - Ковель - Київ 8-10.05.10

СообщениеДобавлено: 06 май 2010, 10:37
Fint
8.05.2010
Маршрут: Київ - Коростень - Сарни - Ковель - Сарни - Коростень - Київ (у приватних справах).
Запрошую бажаючих на 1-у частину (Київ - Ковель з недоїздом 60 км)
Виїзд - на світанку
Километраж - меньше 400
Грунт/асфальт: 0/400
Темп: Прогулянковий (с) Тігор, ДК
Брати з собою: Воду, світло, гроші і все необхідне для самостійної евакуації в разі потреби
Звязок у приваті
Буду радий якщо комусь буде по дорозі, бодай на початковій ділянці маршруту. Залізниця - поряд.
фактично повтор минулорічної http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=66845,
але тоді я проспав :-(
Минулого року їхав соло :-( , а гуртом і на шосерах завжди краще.

Re: 8.05.2010 (R) Київ - Ковель - Київ 8-10.05.10

СообщениеДобавлено: 06 май 2010, 13:23
Prorok Samuil
С заездом в Ковель у меня вышло 440 км только туда. Мне кажется, что для начала сезона - многовато.
Киев-Коростень-Киев будет около 300 км.

Re: 8.05.2010 (R) Київ - Ковель - Київ 8-10.05.10

СообщениеДобавлено: 06 май 2010, 15:05
Fint
Prorok Samuil писал(а):С заездом в Ковель у меня вышло 440 км только туда. Мне кажется, что для начала сезона - многовато.
Киев-Коростень-Киев будет около 300 км.

1) приватні справи
2) то тільки "есть у революции начало, нет у революции конца"(с) - бо жіноча стать, а у мене немає початку сезона, як і сезона взагалі - B2W цілорічний (зимою шипований МТБ, Келіс (між іншим :-): ) на Айс Пакер Про).
А тут ще до Київ - Одеса треба розім'ятись. Див. підпис :-(

Re: 8.05.2010 (R) Київ - Ковель - Київ 8-10.05.10

СообщениеДобавлено: 08 май 2010, 23:26
PonitoshekonI
Юра как прогулка?
Сегодня катался в Иванковском районе,накрывало хорошим дождем 4 раза :-ok-:

Re: 8.05.2010 (R) Київ - Ковель - Київ 8-10.05.10

СообщениеДобавлено: 10 май 2010, 21:18
Fint
PonitoshekonI писал(а):Юра как прогулка?...

Гарно :-):
Щойно приперся з Волині (десь о 21 з копійками).
Звіт пізніше.
Між іншим - сьогодні річниця минулорічної покатушки Київ-Одеса. :-):

Re: 8.05.2010 (R) Київ - Ковель - Київ 8-10.05.10

СообщениеДобавлено: 10 май 2010, 21:21
TIGOR
С прибытием! :bra_vo:

Re: 8.05.2010 (R) Київ - Ковель - Київ 8-10.05.10

СообщениеДобавлено: 12 май 2010, 20:28
PonitoshekonI
Сколько хоть времени ушло в целом ?

Re: 8.05.2010 (R) Київ - Ковель - Київ 8-10.05.10

СообщениеДобавлено: 13 май 2010, 15:04
Fint
Вибачайте, замотався, та й зараз на роботі весь в милі :-(
Невеличке пояснення - даних по середній швидкості і т.д. і т.п. у мене немає - так уже звик їздити (не скидаю комп'ютер). Досвід покатушок соло показує що в критичні моменти найважливішими показниками є час та біжуча швидкість - от у мене так весь час і стоїть (щоб не запізнитись, а відстані на шосе я і по кілометровим стовбам полічити можу :-): ).
1-й день: Виїзд о 5-30 (затримався, планувалось о 4-й). Багато часу було втрачено на останніх 20 км по Житомирській області - танкова дорога, яма на ямі їде і ямою поганяє. Тільки починається Рівненщина (навіть даішник на межі областей стояв) - зразу ж починається більш менш пристойна бетонка. По Рівненщині докручував останні 60 км змагаючись з сонечком (хто раніше сяде на відпочинок) та втікаючи від дощу. Трішки поплутавши по Сарнах - так дорогу показували до станції залетів на перон о 21-й , за 10 хв до відправки із Сарн дизеля на Ковель (їхав до Маневич - 80 км). Отже, за 1-й день 305 км (по карті), з них 20 - ЯМБА (в перекладі на літерартурний - АБЗАЦ) :-):
2-й день
З Маневич виїхав на Ковель (60 км до центра) о 13-15 , узяв квиток на поїзд до Києва, та й подався на багатші села (дорога від траси - пісня (траурна)), але мій шосер з гідністю виніс усе (добро накопичене в мені :-): )
До речі, бетонка таки в принципі гидота, у Ковелі, щойно виїхав з бетонки на асфальт (не найкращої якості) як швидкість підросла +5 (майже накатом).
А невелике зусилля на педалі дало +10 в порівнянні з бетонкою.
3-й день
Виїхав на бетонку в районі відмітки 461 км. (до центра Ковеля - 20 км).
Нескладний підрахунок (461 + 20 - 80 (що проїхав на дизелі)) дає 400 км з копійками за покатушку, які я проїхав по довбаній бетонці, з 20-ма км ЯМБИ і не митою в умовах сільської місцевості 5-ю точкою.
А за присідання над мокрим вагонним унітазом (металевим) у шосейних контактах з карбоновою підошвою потрібно взагалі давати щонайменше Героя Радянського Союзу (ГРС) - (ГСС в оригіналі) - ну не соц. праці врешті решт. :hi_hi_hi:
Ось таке в сухому остатку. Емоційні спогади викладу пізніше, як буде час і натхнення. :-):

Re: 8.05.2010 (R) Київ - Ковель - Київ 8-10.05.10

СообщениеДобавлено: 13 май 2010, 17:54
TIGOR
Fint писал(а):А за присідання над мокрим вагонним унітазом (металевим) у шосейних контактах з карбоновою підошвою потрібно взагалі давати щонайменше Героя Радянського Союзу (ГРС) - (ГСС в оригіналі) - ну не соц. праці врешті решт. :hi_hi_hi:

При этом, велосипед наверное держал на левой вытянутой руке,
а правой держался за открытую фрамугу. :-)
Ты, как армянский комсомол,
сам себе создаешь трудности и с гордостью их самостоятельно преодолеваешь.
:men: