Вибачайте, замотався, та й зараз на роботі весь в милі
Невеличке пояснення - даних по середній швидкості і т.д. і т.п. у мене немає - так уже звик їздити (не скидаю комп'ютер). Досвід покатушок соло показує що в критичні моменти найважливішими показниками є час та біжуча швидкість - от у мене так весь час і стоїть (щоб не запізнитись, а відстані на шосе я і по кілометровим стовбам полічити можу
).
1-й день: Виїзд о 5-30 (затримався, планувалось о 4-й). Багато часу було втрачено на останніх 20 км по Житомирській області - танкова дорога, яма на ямі їде і ямою поганяє. Тільки починається Рівненщина (навіть даішник на межі областей стояв) - зразу ж починається більш менш пристойна бетонка. По Рівненщині докручував останні 60 км змагаючись з сонечком (хто раніше сяде на відпочинок) та втікаючи від дощу. Трішки поплутавши по Сарнах - так дорогу показували до станції залетів на перон о 21-й , за 10 хв до відправки із Сарн дизеля на Ковель (їхав до Маневич - 80 км). Отже, за 1-й день 305 км (по карті), з них 20 - ЯМБА (в перекладі на літерартурний - АБЗАЦ)
2-й день
З Маневич виїхав на Ковель (60 км до центра) о 13-15 , узяв квиток на поїзд до Києва, та й подався на багатші села (дорога від траси - пісня (траурна)), але мій шосер з гідністю виніс усе (добро накопичене в мені
)
До речі, бетонка таки в принципі гидота, у Ковелі, щойно виїхав з бетонки на асфальт (не найкращої якості) як швидкість підросла +5 (майже накатом).
А невелике зусилля на педалі дало +10 в порівнянні з бетонкою.
3-й день
Виїхав на бетонку в районі відмітки 461 км. (до центра Ковеля - 20 км).
Нескладний підрахунок (461 + 20 - 80 (що проїхав на дизелі)) дає 400 км з копійками за покатушку, які я проїхав по довбаній бетонці, з 20-ма км ЯМБИ і не митою в умовах сільської місцевості 5-ю точкою.
А за присідання над мокрим вагонним унітазом (металевим) у шосейних контактах з карбоновою підошвою потрібно взагалі давати щонайменше Героя Радянського Союзу (ГРС) - (ГСС в оригіналі) - ну не соц. праці врешті решт.
Ось таке в сухому остатку. Емоційні спогади викладу пізніше, як буде час і натхнення.